FAQ

Waarmee kan ik betalen?

Bij Spicy kan je betalen via iDeal, Bancontact, Paypal en Credit Card.

Wanneer krijg ik mijn pakketje?

Wij verzenden het binnen 1-2 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te versturen, maar houd rekening met uitzonderingen.

Kan ik mijn bestelling volgen? 

Wanneer je pakketje is verzonden zal er via het opgegeven e-mailadres een track en trace code verstuurd binnen 24 uur na de bestelling. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €5,45 voor Nederland en €7,50 voor België. Voor kleine pakketjes (sieraden & accessoires) rekenen wij €3,95 naar Nederland.

Helaas is vanaf 1 januari 2020 de wetgeving veranderd en mogen er geen brievenbus pakketjes worden verzonden, naar België, met postzegels. Daardoor zijn wij genoodzaakt om ook €7,50 te rekenen voor kleine items, omdat het als pakket verstuurd moet worden. 

Boven €100 zijn er geen verzendkosten!

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen kan het zijn dat deze in je spam is beland. Mocht dit niet het geval zijn, stuur ons even een mail (info@sp-cy.nl).

Waar vul ik mijn kortingscode in?

Als jij een kortingscode wilt gebruiken kan je die invullen nadat je op 'afrekenen' hebt geklikt. Er staat dan 'besteloverzicht weergeven' en daar kun je dan jouw kortingscode invullen. Mocht je meer kortingscodes hebben, dan telt de hoogste. Er kan maar één kortingscode per bestelling gebruikt worden.

Ik woon niet in Nederland of België, maar ik wil wel graag bestellen, hoe werkt dat?

Officieel verzenden wij alleen naar Nederland en België. Mocht je toch graag buiten deze landen jou pakketje ontvangen, dat is geen probleem! Stuur ons hiervoor even een mail met je bestelling + adres, dan gaan we samen kijken naar de mogelijkheden.

Ik wil graag samenwerken met Spicy, kan dat?

Op dit moment neemt Spicy geen samenwerkingen aan met influencers. We vinden het wel super leuk als je een foto post met onze items en ons tagt. Wij zullen je foto dan reposten op onze Instagram story.

Kan ik meerdere bestellingen samenvoegen in één retour?

Het is mogelijk om meerdere bestellingen in één pakket te retourneren. Graag wel even aanmelden via de mail (info@sp-cy.nl).

Ik heb het verkeerde adres ingevuld tijdens het bestellen, wat moet ik doen?

Mocht je een foutje hebben gemaakt bij het invullen van je adres of wil je het toch ergens anders laten bezorgen, dan kun je ons het beste even mailen. Wij kunnen aanpassingen maken aan je adres tot het moment dat je bestelling is verzonden.

Ik heb een defect item ontvangen, wat moet ik doen?

We controleren alle items goed, maar soms kan het helaas gebeuren dat een item defect wordt geleverd. Stuur in dit geval binnen 72 uur na ontvangst een mailtje met een foto. Wij helpen je dan z.s.m verder.

Ik heb een bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra de retour bij ons is ontvangen en gecontroleerd verwerken wij deze binnen 14 werkdagen en word het bedrag teruggestort. 

Ik wil graag mijn bestelling ruilen voor een andere maat, hoe kan ik dit doen?

Ruilen kan zeker! Aanmelden via de mail op dezelfde manier als bij een retourzending. Voor het ruilen betaal je 1x de retour kosten. Je kan beter je item ruilen dan opnieuw bestellen! Items die geruild zijn kunnen niet geretourneerd worden.

Indien je meer vragen hebt kun je contact opnemen via info@sp-cy.nl